Powrót na górę

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Zmieniamy się na lepsze. Dołącz do nas. Czekamy właśnie na Ciebie.

Serwis internetowy Zespołu Szkół w Michałowie

16 października 2014 roku uczniowie Technikum Mechanicznego  Zespołu Szkół w Michałowie wraz z opiekunkami  udali się na wycieczkę do zakładu PRONAR  sp. z o.o. w  Narwi, który jest wiodącym producentem maszyn rolniczych w Polsce i na świecie.

Zip Boots Designer Shoes

Grupa liczyła 19 osób: byli to uczniowie klas: III t i IV t oraz dwóch nauczycieli. Głównym jej celem było zwiedzanie zakładu produkcyjnego PRONAR  oraz zapoznanie ze stanowiskami pracy  i technologiami stosowanymi na poszczególnych działach produkcji.

Wyjazd ze szkoły zaplanowano punktualnie o godzinie 1000

Oczekiwano nas w zakładzie o godz. 11.00, zwiedzanie trwało około 90 minut. Uczniowie mieli okazję poznać kolejne etapy produkcji zwiedzając poszczególne działy oraz historię i ciekawostki związane z zakładem. Osoby, które pełniły rolę przewodników w ciekawy sposób przedstawiały odwiedzane przez nas działy produkcji i odpowiadały na wszystkie zadawane pytania.

Przedstawiono nam również ofertę handlową firmy PRONAR, na którą składają się następujące wyroby:

1. Koła tarczowe przeznaczone do: traktorów, kombajnów, przyczep rolniczych i transportowych, maszyn budowlanych, komunalnych, leśnych, maszyn    irygacyjnych, sprzętu do opryskiwania,
  2. Elementy pneumatyki oraz hydrauliki siłowej: siłowniki i elastyczne przewody hydrauliczne i pneumatyczne,
  3. Elementy wyposażenia kabin oraz zewnętrzne detale ciągników z tworzyw sztucznych,
  4. Ciągniki PRONAR w zakresie mocy od 35 do 260 KM,
  5. Przyczepy rolnicze i samochodowe PRONAR. Oferta zawiera ponad 120 wersji i modeli przyczep burtowych i skorupowych, od 2 do 33 ton,
  6. Maszyny komunalne PRONAR: zamiatarki, pługi do odśnieżania, odśnieżarki, posypywarki piasku, kosiarki, ładowacze i kontenery, wysięgniki, głowice koszące, odmularki do rowów, myjki do znaków,
  7. Maszyny do zbioru zielonek PRONAR: kosiarki, przetrząsacze, zgrabiarki, prasy, owijarki, przyczepy platformowe do przewozu bel, wozy paszowe oraz ładowacze czołowe.

Wielokrotnie podkreślano, że wyroby te charakteryzują się najwyższą jakością i niezawodnością pracy.

Uczniowie otrzymali ciekawą ofertę zatrudnienia po ukończeniu szkoły na stanowiskach: ślusarza, mechanika, spawacza, tokarza, frezera, operatora OSN, elektronika. Zapewniano nas że, praca w PRONAR ZE umożliwia ciągły rozwój kwalifikacji zawodowych, bezpośredni kontakt z nowoczesną technologią oraz satysfakcjonujące wynagrodzenie.

Po tym pełnym wrażeń zwiedzaniu zakładu udaliśmy się na zasłużony obiad w stołówce przyzakładowej. Na pożegnanie uczniowie otrzymali pamiątkowe firmowe foldery i gadżety.

To był ostatni punkt programu naszej wycieczki, wróciliśmy do autokaru i wyruszyliśmy w drogę powrotną do szkoły.

Uważamy, że wycieczka była bardzo udana.

Zegar

Użytkownicy online

Odwiedza nas 28 gości oraz 0 użytkowników.

Kalendarz

24252627282930

Polecamy

HOT NEWS
UWAGA: Nauka w szkołach dla dorosłych jest bezpłatna - Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele – 10 zjazdów w semestrze: Ubiegający się o przyjęcie proszeni są o składanie dokumentów sekretariacie Zespołu Szkół w Michałowie ul. Sienkiewicza 5 ZAPRASZAMY OSOBY DOROSŁE ORAZ MŁODZIEŻ DO PODJĘCIA NAUKI W NASZYCH SZKOŁACH !!!

Serwis internetowy Zespołu Szkół w Michałowie | Projekt i administracja Jerzy Stpiczyński

Copyright © 2020 Serwis internetowy Zespołu Szkół w Michałowie. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.